rustdag - Reisverslag uit Codalet, Frankrijk van Meta - WaarBenJij.nu rustdag - Reisverslag uit Codalet, Frankrijk van Meta - WaarBenJij.nu

rustdag

Blijf op de hoogte en volg Meta

05 Oktober 2014 | Frankrijk, Codalet

We zijn in Prades en doen het eens even rustig aan. Gisteren mooie route gereden door de bergen ( Frans Catalonie). Veel bochten en vergezichten. De afdaling was een beetje eng, ook omdat een Franse bestuurder vlak achter ons het allemaal niet snel genoeg vond gaan. Gelukkig blijft Nico in zo'n situatie rustig en rijdt gewoon door.
De camping in Prades is redelijk, maar niet bijzonder. Vanavond uit eten. Een echte luie dag dus. Vanmorgen een tentoonstelling van oude auto's bezocht en verder alleen lezen, luieren en haken.

• 05 Oktober 2014 - 18:13

Ton En Hanneke:

Ja die rustdag kan ik me voorstellen. Elke dag dat koken! Nico wens ik veel plezier et de zaterdageditie van de Volkskrant. Wat maken jullie overigens een mooie reis. Het gebied ten zuiden van Carcassonne hebben wij ook wel eens bezocht. We vonden het geweldig. Natuur en geschiedenis. Frankrijk op z' n best . Per email stuurt Hanneke nog de beloofde recepten.