Thuisreis - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Meta - WaarBenJij.nu Thuisreis - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Meta - WaarBenJij.nu

Thuisreis

Blijf op de hoogte en volg Meta

16 November 2014 | Frankrijk, Avignon

Helaas komt er ook aan een lange vakantie ooit een einde. We zijn al 11 weken onderweg, maar nu toch echt begonnen aan de thuisreis. Elke dag minstens 150 km. Vandaag dwars door de Camargue gereden. Onderweg nog kunnen picnikken. Dat is toch wel bijzonder halverwege November. De camping in Avignon is een echte stadscamping, maar wel mooi gelegen. We kijken vanuit de auto naar de oude stad en de beroemde brug en wandelen zo het centrum in. Het water van de Rhône staat behoorlijk hoog, maar het is nog hoger geweest. Er drijven hele boomstammen voorbij.
Richting noorden wordt het moeilijker een camping te vinden. We rijden in drie dagen naar huis en slapen in Tournon, Auxonne en Arlon.