Warm - Reisverslag uit Tain-l'Hermitage, Frankrijk van Meta - WaarBenJij.nu Warm - Reisverslag uit Tain-l'Hermitage, Frankrijk van Meta - WaarBenJij.nu

Warm

Blijf op de hoogte en volg Meta

05 September 2014 | Frankrijk, Tain-l'Hermitage

We rijden weer verder richting het zuiden. Daarmee verandert de herfst weer in de zomer. Sommige bomen laten hun bladeren vallen. Met name de Plataan. Hier is dat meer door de droogte dan dat de herfst begonnen is.
We zijn gearriveerd in Tain l' Hermitage. Het is ruim 30 graden en de camping biedt weinig schaduw. We hebben ook maar een kleine plaats. Daar staat tegenover dat er een prachtige boulevard langs de Rhône naar het centrum loopt. Vanavond dineren op een terras aan de Rhône en ook nog een mooie wandeling langs het water.

• 07 September 2014 - 15:26

Bas Lemmen:

Ik heb je eerste reisverslag gelezen.vande week zag ik op tv een doc.over het hoogste viaduct ter wereld over de Tarn