Herfst - Reisverslag uit Fleurie, Frankrijk van Meta - WaarBenJij.nu Herfst - Reisverslag uit Fleurie, Frankrijk van Meta - WaarBenJij.nu

Herfst

Door: Meta

Blijf op de hoogte en volg Meta

04 September 2014 | Frankrijk, Fleurie

De natuur is dit jaar vroeg. We hadden een vroeg en mooi voorjaar, een mooie zomer, maar nu ook een vroege herfst. Drie dagen geleden zijn we van huis vertrokken, we hebben overnacht op de camping van Rochefort, Metz en Langre. Nu zijn we aangekomen in Fleurie een klein wijndorpje in de Beaujolais. Het is prachtig weer en alles ademt de sfeer van de herfst uit. Over een paar dagen begint de druivenpluk. Wij hebben onderweg peren geoogst en al de eerste walnoten geraapt. Ik heb ook al druivensap gemaakt van afgekeurde trossen blauwe druiven
In het voorjaar reis ik graag omdat dan de natuur op z'n mooist is. Het najaar is geweldig als je niet alleen graag naar de natuur kijkt, maar er ook van wil proeven.